Sunday, 19 August 2012

Salam Aidilfitri!

Assalamualaikum! Holla, guys! Apa khabar?? Niee...perut semue mesti dah kenyang ni kan?? Yelahh, asyik sumbat kuih je, tangan pulakk, penuh dengan duit raya, ye tak??

Bestnyeeeee.............malangnya, kumpulan ni tak dapat nak raya dengan havoc! Sebab ape? upsr and psra dah nak dekat dahh...nervous2! :)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN TO ALL OF THE READERS, OUR FAMILY, OUR FRIENDS, OUR TEACHERS, AND TO ALL OF UMAT ISLAM IN THIS WORLD!

;) Raya ni, budak2 yang nak ambil periksa tak boleh main mercun......., kalau  main mercun, tetibe meletup, tak pasal2 korang raya and amek pekse kat hospital..kesiannnnnnnnn.......

H.A.N.N.I sekarang dah mula fokus dan serius. Hope kitorang dapat do the best in the coming exam, doakan ye! Segala silap dan salah, harap dimaafkan! Sesungguhnya, kami hanyalah manusia biasa yang tak lepas daripada membuat kesalahan.........

itu je laa..we want to continue our studying, raya jangan over sangat ekk! Tahun ni, kite korbankan raya, and next year, baru kite kasi gempakk satu kg! ;)

Salam Sayang,
H.A.N.N.I
THANKS COZ SUDI BACA POST H.A.N.N.I SMILE AFTER READING OUR POST, PLEASE!

H.A.N.N.I FRIENDSHIP WILL NEVER DIE!!!